Video overzicht juli

FilmpjesWij hebben de afgelopen maand weer meerdere unieke video’s op onze Facebook pagina geplaatst! Heb je deze video’s gemist (of wil je ze gewoon terug zien)? Geen zorgen! Wij hebben op ons blog een overzicht gemaakt van alle video’s die wij afgelopen maand geplaatst hebben. Veel kijk plezier!

P.S. Like ons op facebook als je op de hoogte wilt blijven van onze nieuwe video’s! 

 

 

In deze video laat Pam een super oefening voor de buikspieren, billen en bovenbenen zien!

https://www.facebook.com/photo.php?v=752114081516954&set=vb.142010402527328&type=2&theater

Bekijk hier hoe Daphne spinningles geeft in het zonnetje op het dag van JMSC

https://www.facebook.com/photo.php?v=742100745851621&set=vb.142010402527328&type=2&theater

Roel (68) doet speciale buikspieroefeningen! Wie doet hem na?

https://www.facebook.com/photo.php?v=740520876009608&set=vb.142010402527328&type=2&theater

Een korte impressie van hoe de KickFit-toppers onder leiding van Lorena hun kracht en conditie trainen!

https://www.facebook.com/photo.php?v=746820765379619&set=vb.142010402527328&type=2&theater

Het effect van ‘Elk dagdeel 10 minuten bewegen’

PasenBeweeg elk dagdeel 10 minuten

Dat bewegen goed voor ons is dat weet iedereen wel. Hoeveel precies, op welke momenten en wat dan het exacte effect is, daar tast menigeen nog in het duister. Daar willen wij verandering in brengen.

Hoeveel bewegen en wanneer?

De gezondheidsnadelen van inactiviteit treden met name op als men lange tijd achter elkaar zit; men spreekt dan over een sedentaire leefstijl. Elk uur tot twee uur moet het zitten onderbroken worden om  nadelige gevolgen voor de gezondheid te voorkomen. Het advies van ons is dan ook: beweeg elk dagdeel minimaal 10 minuten, maar bij voorkeur 20 minuten of meer. Dat kan al met een blokje om, boodschappen doen op de fiets, tien minuten extra op de crosstrainer of op het basketbalveld, een paar baantjes extra zwemmen of gewoon even de benen strekken met vrienden, familie of collegae.

Het effect?

Eerste maand:

–          Minder vermoeidheid

–          Minder spierverklevingen

–          Verbetering mobiliteit

Tweede maand:

–          Betere regulering van bloedsuiker

–          Beter bioritme

–          Verbetering functionele kracht

Derde maand:

–          Minder gewichtstoename

–          Toename metabolisme

–          Verbetering cholesterol

–          Minder ontstekingen

–          Verbeterde cognitieve prestatie

–          Verhoogde zelfredzaamheid

–          Verbeterde stresscoping

–          Lichte vetmassa vermindering *

Vierde maand:

–          Verbetering uithoudingsvermogen

–          Licht verhoogde vetmassa vermindering *

–          Verminderde blessuregevoeligheid

–          Verbeterde coördinatie

Vijfde maand:

–          Verhoogde vetmassa vermindering *

* Om de vetmassa vermindering te realiseren, dient het aantal minuten per dagdeel minimaal 20 te zijn, maar bij voorkeur 30 of meer.

GRATIS!

Het mooie is, deze resultaten liggen slechts enkele stappen verwijderd en kosten NIETS! Elk dagdeel 10 minuutjes van de 360 minuten per dagdeel.

Doe mee!

Doe mee voor jezelf of nodig iemand anders uit en doe het samen. Beweeg met je partner, familie, collegae, als je van elk dagdeel bewegen maar een prioriteit maakt want je lijf rekent erop.

Jeroen geslaagd voor Top-A personal trainer examen

ToptrainerTop-A personal trainer examen

Zaterdag 5 juli ben ik wederom geslaagd met een 9,4 voor mijn laatste examen Top-A personal trainer!

De beste fitnesstraining technieken en methoden werden in de opleiding behandeld die je zelf in een fysiek en theoretisch examen moest afleggen.

Binnenkort wordt een speciaal actief seminar gegeven over o.a:
– Verdieping van verschillende krachtsystemen
– Doorbreken van plateaus
– Diverse vormen van trainingsintensiteit
– De volgorde van oefeningen
– Het in korte tijd verdubbelen van resultaten door toepassing van ‘personal point of overload’

 

 

Hello world!

Welcome to WordPress. This is your first post. Edit or delete it, then start blogging!

Video overzicht Juni:

FilmpjesWij hebben de afgelopen maand weer meerdere unieke video’s op onze Facebook pagina geplaatst! Heb je deze video’s gemist (of wil je ze gewoon terug zien)? Geen zorgen! Wij hebben op ons blog een overzicht gemaakt van alle video’s die wij afgelopen maand geplaatst hebben. Veel kijk plezier!

P.S. Like ons op facebook als je op de hoogte wilt blijven van onze nieuwe video’s! 

 

 

Sterke core en schouders? Pamela laat een oefening zien die goed voor zowel de schouders als buikspieren is!

https://www.facebook.com/photo.php?v=729312303797132&set=vb.142010402527328&type=2&theater

Super sterke buikspieren? Lisette laat een van de zwaarste buikspieroefeningen zien!

https://www.facebook.com/photo.php?v=733260533402309&set=vb.142010402527328&type=2&theater

Roel (68) doet speciale buikspieroefeningen! Wie doet hem na?

https://www.facebook.com/photo.php?v=740520876009608&set=vb.142010402527328&type=2&theater